بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

نامه ای به خدا

1397/3/2 19:19
نویسنده : مامان مریم
1,241 بازدید
اشتراک گذاری

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐 

این انشا باران عزیزم است، باورم نمیشه که دختر کلاس اول من چنین انشایی بنویسه. بهت افتخار میکنم بارانم❤

 

خدایا ترا سپاس برای نعمت هایت

من آرزو دارم که همه بچه ها برای خودشان اتاق زیبایی داشته باشند. اتاقی پر از اسباب بازی من آرزو دارم که همه بچه ها و بزرگ تران سالم و سلامت باشند. حتی خود من هم سالم و سلامت باشم. خدای مهربان شما انقدر که به ما نعمت دادید که آنها را نمیشه شمرد. خدایا از شما ممنونم که به من پدر و مادر دلسوز داده اید و مادر و پدر زحمتکش. خدایا ترا سپاس میگویم که به من کمک کردید تا آنچه را که در گذشته نمیدانستم بیاموزم. اکنون که میتوانم کتاب بخوانم و بنویسم از شما متشکرم. خدایا از شما ممنونم که به من مادر بزرگ و پدربزرگ دلسوز و مهربان داده اید ولی بعصی از ادم ها به حرف شما گوش نمیدهند اما شما آنقدر مهربان هستید که آنها را میبخشید.

 

باران منم خیلی حرفها دارم که به خدا بگم ومثل تو خیلی چیزا رو رعایت میکنم و تو دلم نگه می دارم دقیقا مثل تو... . خیلی دوست دارم.

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

پسندها (10)

نظرات (4)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
7 خرداد 97 8:26
آفرین باران چه نامه قشنگی نوشتی ؟ آموزنده و پر از آرزوهای و  حرفهای خوب .تشویقتشویقمحبتگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 خرداد 97 8:44
افرینتشویق
مامان صدرامامان صدرا
9 خرداد 97 15:11
افرین باران خوشگلم چه نامه ای پر از پند و آرزو 💐😚👏
مامان شهلامامان شهلا
23 خرداد 97 18:13
خوشحال میشم به وبلاگ دخترم الهه بیاین و ما رو لایک کنید و برامون نظر بذارید   ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد