بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

1397/4/3 3:13
نویسنده : مامان مریم
626 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یه مدت طولانی دیروز رفتی خونه بابا حسین اینا. خیلی دلم برات تنگ شده بود،وقتی خونه بابا اینا میای من میتونم اینترنتی و تصویری باهات صحبت کنم و می تونم ببینمت. به نظرم میومد چقدر بزرگ شدی و تغییر کردی... این جوری که میبینمت یه عالمه افسوس و یه عالمه نگرانی تو دلم میاد... انقدر توصیح دادن یه سری مسایل برام سخته. متاسفانه نمی تونم وارد جزئیات بشم. فقط توکل میکنم به خدا. آرزو میکنم خداوند نگهدار تو باشه و تو رو از همه مشکلات حفظ کنه. یعنی فقط چشمام رو میبندم میگم خدایا کاری از دستم بر نمیاد خودت بچه ام حفظ کن.

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

چند عکس ازت دارم که دیروز گرفتند ولی متاسفانه هر کاری میکنم نمیتونم آپلود کنم !😟

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

پسندها (10)

نظرات (2)

sarasara
3 تیر 97 9:54
قبلانا اپلود کردنش خیلی سخت بود الان راحت تره خودش عکس رو اپلود میکنه قبلا باید تو سایت دیگه میبردی اووووووووووه یه عالمه قر و فر داشت الانه خیلی راحت تره
مامان صدرامامان صدرا
4 تیر 97 0:04
😔😔😔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد