بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

عکسایی که تو مطلب قبلی لود نشده بود !

1397/4/4 1:24
نویسنده : مامان مریم
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

گفتم باران از لاکت برام عکس بگیر بفرست. چقدر خوشگل و تمییز لاک زدی ! چه مرتب ! کوچیک تر که بودی عاشق این بودی که خودت لاک بزنی منم بهت اجازه میدادم. کثیف کاری میکردی. همه میگفتن چرا میذاری ؟ میگفتم دوست دارم یاد بگیره، دوست دارم بچه ام مستقل باشه، توانایی هاش بره بالا‌ . الان تو هفت سالگی خودت از پس کارای خودت بر میای. یه بچه مطیع و کاملا بی درد سر! انقدر زحمت کشیدم، انقدر اذیت شدم... الان بچه ای رو که اصلا نمیدونستند چه جوری داره بزرگ میشه و صاحب شدند!!!  

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پسندها (13)

نظرات (7)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
4 تیر 97 5:46
چه دخمل نازی. خدا واستون حفظش کنه.گل
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم ❤
مامانیمامانی
4 تیر 97 17:53
وای چه خوشگل لاک زدهآرام
مامان مریم
پاسخ
مرسی 😊❤
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
4 تیر 97 21:21
اخیییی جانمممم
خوشگل کی بودی شما؟
مامان مریم
پاسخ
❤❤ ❤
مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 1:29
ماشالله خوشگل خانوم چه رنگارنگم زده😚😚
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری❤🌹

5 تیر 97 9:34
خدا حفظش کنهمحبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون❤😘
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 23:11
💕💕💕💕 💞💞💞 💕💕 💞
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
5 تیر 97 23:16
چه خوشگلم لاک زده
مامان مریم
پاسخ
❤❤❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد