بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

ایران با باران و بیانکا❤

1397/5/24 7:43
نویسنده : مامان مریم
664 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر با هم بودنمون خوب بود و چقدر دو هفته برای یه مادر کمه😢 دلتنگیم بیشتر شده... 

دوهفته ایران بودیم و دوهفته از برگشتمون میگذره برام همه چی سخت ترشده. انگار تو زندانم. تو دست یه دیو سیاه اسیر شدیم. فقط با مرگ دیو سیاه ما به هم میرسیم...

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
24 مرداد 97 15:02
شکر خدا که همدیگرو دیدین انشالله که پایدار باشه دیدار های بعدیتون ❤😔
راستی ببخشین بیانکا کیه؟
کاش عکس زیادی از باران میزاشتین شدیدا دلتنگشیم😔
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی لطف دارید شما ❤حقیقش من نمیدونم چرا یه سری عکسا لود نمیشه. کلی عکس اماده کرده بودم ولی نتونستم لود کنم.
بیانکا دختر همسرم هست، به قولی خواهر خونده باران. هم سن هستند ولی دور از هم.
عمه فروغعمه فروغ
26 مرداد 97 15:49
خوشحالم که در کنار هم شاد بودید ان شالله در کنار هم بودن هاتون بیشتر و همیشگی بشهمحبت
مامان مریم
پاسخ
مرسی از لطفتون ❤انشاله بیاد پیشم !
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 97 20:00
خیلی شبیه همن 😯❤
مامان مریم
پاسخ
💜💖
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 آذر 97 13:59
امیدوارم هرچه زودتر برای همیشه مادر و دختر کنار هم باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنون انشاله❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد