بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

فرش گل 💐

1397/5/29 1:11
نویسنده : مامان مریم
773 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

دقیقا نمیدونم هر چند سال یکبار تو میدان گرند پلاس بروکسل فرش گل پهن میکنن و کلی توریست از جای مخلتف برای دیدنش میان. این فرش سه روز میمونه و بعد جمع میکنن. ما دیروز دیدن این فرش رفته بودیم.

از وقتی اومدم اینجا هر وقت هر چیزی، هر جایی، هر مراسمی رو که برای بار اول دیدم و تجربه کردم توی دلم  آروم آرزو کردم که ای خدا این اتفاق رو دفعه بعد با باران ببینم! این آرزو رو برای این فرش گل هم کردم گفتم خدایا دفعه بعد باران هم تو جمع خانوادگیمون باشه. آمین

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

 

 

مثلا باران کنار ماست.... خیال تو با خود به خواب خواهم برد...

 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

 

 

 

 

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

 

 

 

 

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان عفیفهمامان عفیفه
30 مرداد 97 8:51
سلام
قشنگه
ان شاءالله بزودی به دختر گلتون برسین
مامان مریم
پاسخ
مرسی از لطفتون انشاله ❤
مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 97 19:58
چقد جالب 👌
مامان مریم
پاسخ
😊😘
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
3 شهریور 97 15:05
چه زیبا. محبت
مامان مریم
پاسخ
🌹😊❤
مامان
17 شهریور 97 9:46
سلام ما چند سال پیش اینحا اومده بودیم
میدان گرند پلاس بروکسله دیگه؟
اون موقع که ما اومده بودیم جمعیت خیلی زیاد بود
داشتیم له می شدیم اون وصط!
راستش  نمی دونم جریان چیه ولی امیدوارم به آرزو ها تون برسید
 
مامان مریم
پاسخ
سلام بله گرند پلاس بروکسل هست. مرسی لطف دارید💐☺
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد