بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دیدارهای تلفنی🎵🎵🎵

1397/9/12 2:08
نویسنده : مامان مریم
576 بازدید
اشتراک گذاری

  

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

بارانم ،عسلم ، عشقم ، قربونت برم من دختر نازم که انقدر تو خوب و مهربونی! ❤تو نفس منی دوست داشتنی ترینم! دلم لک زده برای با تو بودن، کنار هم دراز بکشیم و یواشکی در گوش هم پچ پچ کنیم. دلم برای بوسیدنت تنگ شده. دوست داشتم کنار بودم و دستات رو میبوسیدم. چقدر بزرگ شده اون دستای کوچولوت. این بار که اومدی خونه مامان اینا دیدمت.احساس کردم چه بزرگ شدی ، دستات به نظرم خیلی بزرگ شده بود. 😍

دو تا دندون بالات افتادن چه بامزه ! خیلی بامزه میخندیدی❤  قد کشیدی !!چقدر بلند شدی باران ! دیگه واقعا داری یه خانم میشی. انقدر قشنگ حرف میزدی. یه فیلم از خودت نشونم دادی که خودت گرفته بودی، مجری شده بودی و داشتی به بچه ها تولد پیغمبر رو تبریک میگفتی ! کیف کردم، خیلی خوب، مسلط ، مثل همیشه.  هزار آفرین به دختر قشنگم. دست مریزاد داری عزیزم👌👌👌 پیانو هم میزدی انقدر تو با استعداد و با هوش هستی فقط گوشی میتونستی نت موسیقی رو بشناسی. با مامان و بابا و دایی مهدی اینا رفته بودید پالادیوم. تو یه فروشگاه بزرگ پیانو برای خودت پیانو میزدی. مامان میگفت انقدر ذوق داشتی که نگو. فیلمش رو دیدم باورم نمیشد که چطور میتونی نت های موسیقی رو بشناسی. کاش میشد اینجا فیلم اپلود کنیم. 

خلاصه دلم لک زده برات، برای بوسیدنت، بوییدنت،برای مادری کردن برات.... چه کنم که دستم کوتاه و خرما بر نخیل..

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵

 

من با امید اومدنت زندگی میکنم نفسم😍❤

 

 

پسندها (14)

نظرات (7)

بابا و مامانبابا و مامان
12 آذر 97 7:17
 سلام گلنمیدونم چرارفتی؟وچرادیگه درکشورعزیزمان ایران زندگی نمیکنی!اینجاهرسختی هم که باشه مهم اینه که زیرسایه ی اسلامه....ازخاطرات واتفاقات خوش هم برای دخترت بنویس تاوقتی درآینده اینارو میخونه همش غصه نخوره...من وقتی نگران دخترم میشم ازخداخجالت میکشم میگم من مگه چیکاره م فقط امانتدار دخترم هستم ازمن مهربونتربهش خداشه بنده ی خودشه .خودشم مراقبشه.
توهم دخترتو بسپاربه مهربانترازمادر...هرروز زیارت عاشورا بخون به مرورزمان دلتو ازهمه چیز میکنه و به امام حسین ع وصل میکنه. آنجاس که میفهمی آرامش واقعی یعنی ی!!!!!!!!
مامان مریم
پاسخ
سلام من ازدواج کردم دوست عزیز. بله واقعا توکل به خدا بهترین راه ارامش است.ممنون از لطفتون❤🌹
مامان و بابامامان و بابا
12 آذر 97 7:24
اگه تو قوی باشی دل دخترتم آروم میگیره باهم ذکرصلوات رو شروع کنید مثلا باهم قراربزارید شبهای جمعه 1تسبیح صلوات هدیه به امام عصرمان کنید.آنوقت دراون شب ها احساس میکنیدکنارهم وپیش امام زمان ع هستید...اینجوری دلتون آروم میگیره
مامان مریم
پاسخ
ممنون ❤🌹
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 آذر 97 7:50
ماشالله. چشم بد دور باشه. گل
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹
❤️Maman juni❤️Maman juni
12 آذر 97 11:02
بغل
مامان مریم
پاسخ
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
12 آذر 97 17:43
عزيز دلممممم خواهركم
چقد ناناز شده عسل خانومي
انشالله ب زودي ب آرزوت ميرسه عزيزممحبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای خوبتون ❤🌹
مامان صدرامامان صدرا
13 آذر 97 22:53
ماشالله به دختر گلمون خدا حافظش باشه❤❤❤
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربون❤
مامان سی دن
15 آذر 97 10:05
خدا حفظش کنه دختر با استعداد را براتونمحبت
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطفتون 🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد