بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سورپرایز باران❤

1397/9/19 3:07
نویسنده : مامان مریم
565 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز که باهم تلفنی حرف میزدیم، با یه هیجانی بهم گفتی مامان هر روز برو دم در خونه تون و صندوق پستیتون رو نگاه کن !  من رو میگی ! چرا باران چی شده: مامان واست یه سورپرایز دارم. یه چیزی که خیلی خوشحالت میکنه. کلی ذوق کردم ولی هر کار کردم نگفتی بهم که این سورپرایز چی بود. 

امروز فهمیدم چیکار کردی ! واسم یه نامه نوشتی و من عجول مشتاق انقدر کنجکاوی کردم که زود تر از موعد فهمیدم قضیه چیه. از قرار  هفته پیش که خونه مامان اینا رفته بودی ( باران ماهی یکبار اجازه داره بره خونه مادر من) برام نامه نوشتی و از دایی مهدی خواستی وقتی اومدن پیش من نامه رو بیارن. متاسفانه دایی اینا نتونستن بیان. و نامه رو قرار شده بود بدون اینکه به من بگن برام پست کنن. منم انقدر اصرار کردم که اول عکس نامه رو برام بفرستید.

واقعا خیلی خوشحال شدم باران وقتی نامه ات رو خوندم.بهت افتخار میکنم که انقدر قوی هستی !❤

 

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

 

 

💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌

 

باران این نامه برام عشق بود ،زندگی بود، پر از امید بود. وقتی میخوندم دلم گرم میشد، نگرانیهام برطرف میشد. خیلی خوب بود. هر چی بگم کم گفتم، که چقدر آرومم کرد. مثل صدات که از پشت تلفن میشنوم، همه ناراحتی هام از بین میره. اون شوقی که تو صداته، اون هیجانی که داری واسم یه دنیاه،عشقه، امیده. وقتی چندین بار برام مینویسی مامان امیدوارم شاد باشی، وقتی بهم میگی نگران نباش امید وصال بهم میدی، دلم میخواد پر در بیارم پرواز کنم.مادر و دختری ما به همین شنیدن صدای هم و دلگرمی به وجود همه.و  البته سوغاتی خریدن. قربونت برم که همیشه منتظر سوغاتی هستی.مرسی که هستی دخترم. منم خیلی دوستت دارم. ❤

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
21 آذر 97 23:24
چه سورپرایز خوبی! محبتبوس
مامان مریم
پاسخ
❤❤ممنون
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
24 آذر 97 13:56
چ خط قشنگی

آفرین ب دختر مهربون👏👏
مامان مریم
پاسخ
❤💐
مامان صدرامامان صدرا
27 آذر 97 12:01
چه نامه ی ارزشمندی پر از عشق پر از صداقت  باران قشنگم انشالله بزودی بیای پیش مامان❤❤❤
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مهربون از دعای قشنگتون ❤
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد