بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دلتنگی مامان مریم و مرور عکسهای قدیمی

1397/9/26 0:02
نویسنده : مامان مریم
727 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دلم هوات رو کرده ! چقدر دلم برای با تو بودن تنگ شده! به اون روز هایی که همیشه غمگین بودم ولی همه عشقم این بود تو هستی...خدایا چقدر دیگه باید صبر کنم ؟ چرا صدای منو نمیشنوی؟ میخوام این دوری تموم بشه ! خدایا من دخترم رو میخوام... هر چقدر میخوام از افکار منفی دور باشم ولی ته دلم یه نفرین ابدی هست. نفرین به اون نامردایی بی مروتی که تو رو از من گرفتند !!!

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

 

 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

 

 

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

 

 

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

 

 

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

 

 

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

 

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

پسندها (10)

نظرات (4)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
26 آذر 97 8:26
عزیزم شرایط شما خیلی سخته ولی مطمئن باش میگذره و باران جون بازم در آغوش خودتون بزرگ میشه
مامان مریم
پاسخ
ایشالا ممنون از دعای خیرتون❤🌹
بابا و مامانبابا و مامان
26 آذر 97 9:25
بایادخدا دلها آرام میگیرندگل
مامان مریم
پاسخ
ممنون❤🌹
مامان صدرامامان صدرا
26 آذر 97 18:21
چقد تو ماهی دختر دلتنگی خیلی سخته😢😢
مامان مریم
پاسخ
😢
مامانیمامانی
5 دی 97 19:22
خیلی سخته واقعا
توکلتون به خدا باشه انشاالله این شرایط سخت هم میگذره
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای خیرتون❤🌹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد