بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

نقاشی های باران بی دندون !❤

1397/10/9 1:56
نویسنده : مامان مریم
746 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

قربون اون بی دندونیت بشم من عسلم ❤ دندونات رو موش خورده قشنگم؟ گفتی مامان دیگه من بزرگ شدم به من نگو جوجه ! جوجه بزرگ شده. گفتی بگو عسلم ! بعد ازم پرسیدی به فرانسوی به عسل چی میگن؟ گفتم میئل. گفتی از این به بعد منو میئل صدا کن ! این طوری شدی عسل مامان❤🍯 این دفعه که اومدی خونه مامان اینا کلی نقاشی با خودت آوردی! عزیزم چقدر قشنگ نقاشی کشیدن رو یاد گرفتی! آفرین به تو دختر با هوشم !  با مامان استخر رفتی 🏊‍♀️ و کلی بازی کردی. خانم دکتر شده بودی و نسخه می نوشتی!  عاشق نسخه هات شدم.موقع خواب از راه دور با ایمو برات لالایی خوندم. خیلی منقلبم کرد، یاد همه اون روزایی که کنارت دراز می کشیدم نوازشت میکردم و برات لالایی میخوندم.... افتادم...کلی اشک ریختم. نتونستم جلوی خودم رو بگیرم. تو هم فهمیدی که من گریه کردم... از دیشب خیلی بهم ریختم. همه میگن باید با خودت کنار بیای   تحمل کنی نباید ناراحت باشی. باران حالش خوبه. سعی میکنم قوی باشم ولی یه وقتایی نمیتونم، کم میارم. یه اتفاق دیگه ای هم افتاده که نمیتونم الان بگم... اونم باعث شده از لحاظ روحی بهم بریزم...

 

🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄🍄

 

 

 

 

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

 

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

 

🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄🦄

 

 

 

 

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

 

 

 

 

🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

 

 

 

🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝🐝

 

 

 

 

🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞🐞

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤  

 

این کاردستی ها همگی مربوط میشه به یکشنبه ها زنگ هنر!  هر بار که زنگ میزنم با اشتیاق برام تعریف میکنی که چی درست کردی. منم میگم وقتی میری خونه مامان اینا با خودت ببر که نشونم بدی ! هنرمند درس خون من ! گفتی سر کلاس من شاگرد اول کلاسم ! مامان من از همه زرنگ ترم ! قربون زرنگی برم من ❤

 

خدایا دخترم رو به من برسون !

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان آیسلمامان آیسل
10 بهمن 97 12:23
الهی آمین...انشالله میاد پیش خودتون
مامان مریم
پاسخ
❤🌹ممنون
دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
12 خرداد 98 11:40
خیلی نقاشی دختر خانومتون قشنگ
مامان مریم
پاسخ
🌹😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد