بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سورپریز مامان مریم برای بارانم👑

1398/2/21 2:18
نویسنده : مامان مریم
800 بازدید
اشتراک گذاری

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

قبل عید بهت گفتم مامان منو ببخش نمیتونم عید بیام ایران و ببینمت. خیلی منتظر بودی که نوروز همدیگه رو میبینیم. گفتم "مامان منو میبخشی؟! 😥از دستم   ناراحت نمیشی؟! تابستون میام یه ماه میمونم. باهم کلی می گردیم و خوش می گذرانیم." از بس مهربون و دوست داشتنی هستی که قبول کردی و گفتی باشه. ❤ گفتم "بعد از عید یه سورپریز واست دارم ! هیجان زده می گفتی "چه سورپریزی ؟بگو دیگه " گفتم "بعد از نوروز میگم." دوهفته پیش که خونه مامان اینا اومدی سوپرپریزم رو بهت  گفتم. خیلی استرس داشتم که نکنه ناراحت بشی ولی نشدی کلی خوشحال شدی. از خوشحالی مامان شوکت رو بغل کردی و کلی ذوق زده شدی...  گفتم "مامانی دوست داری یه داداش داشته باشی؟" انقدر با هوش هستی که رو هوا گرفتی گفتی" مامان حامله ای؟" 

اره مامان هفت ماهه! منتظر برادرت هستم. منتظر آرمان کوچولو...🍼👶👑

همش دارم دعا میکنم که قدم آرمانم انقدر خوب باشه که با اومدنش خواهرش هم بیاد پشیمون و کنار هم باشیم.دختر قشنگم دعای روز و شبم اینه که خدا بچه هام رو صحیح و سلامت با هم بهم برسون... خدایا بخواه برام که خانوادم سلامت و خوشحال کنارم باشن. 

و من با امید زنده ام و همیشه به لحظه های خوب و مثبت با هم بودنمون فکر میکنم. ❤

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

این عکس رو تو بیمارستان اولین شبی که بارانم به دنیا اومد گرفتم. کنارم آروم خوابیده بودی و من از هیجان  خوابم نمیبرد و تا خود صبح از همین زاویه بهت نگاه میکردم...

پسندها (20)

نظرات (11)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
21 اردیبهشت 98 4:12
خدا حفظش کنه نازه😍
مامان مریم
پاسخ
ممنون❤
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
21 اردیبهشت 98 8:41
عجب سورپرایز با حالی. تبریک می گم. 
و اینکه چقدر باران جون دختر عاقل و مهربونی که از این خبر ناراحت که نشد هیچ خوشحال هم شد. 😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون لطف دارید❤
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
21 اردیبهشت 98 8:50
وااای من خودم هم سورپرایزشدم😍😘قدمش مبارک باشه انشاالله بارانی هم زود بیاد پیش داداشیش
مامان مریم
پاسخ
😊 ممنون❤
مهرآرامهرآرا
21 اردیبهشت 98 14:37
مبارک باشه
انشالله پا قدم آرمان کوچولو خیره و خواهرش رو میتونید با خودتون ببرید 🙏
مامان مریم
پاسخ
ممنون ایشالا !❤
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
21 اردیبهشت 98 15:12
مبااااارک باشه عزیزم
انشالله قدمش پرخیر و برکت باشه واستون😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطف تون ❤
❤️Maman juni❤️Maman juni
22 اردیبهشت 98 4:24
نازی 🥰😍
مامان مریم
پاسخ
🌹
مامان صدرامامان صدرا
25 اردیبهشت 98 0:26
تبریک میگم چقد خوشحال شدم انشالله قدم کوچولوش پر از خیر باشه و بارانم بیاد پیشتون و روزهای خوشی داشته باشین💙💖💙💖💙💖💙💖
مامان مریم
پاسخ
ممنونم از لطفت دوست خوبم ❤😍🌹
مامان وبابامامان وبابا
31 اردیبهشت 98 7:14
چه خبرخوبی😀.پس بایدخیلی شادباشی خدابهت نظر رحمت کرده منتظرگشوده شدن  بقیه ی درهای رحمت بینهایتش باش ....😀
مامان مریم
پاسخ
ممنون آمین🌹😍
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
24 خرداد 98 16:49
مبارکه. به سلامتی
مامان مریم
پاسخ
ممنون😊
❤️Maman juni❤️Maman juni
25 مرداد 98 5:44
ای جانه دلم 
انشالله باران عزیزم زود بیاد پیش شما عزیزم 
مامان مریم
پاسخ
آمین🌹😍❤🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد