بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

💙هومهر💙

1398/3/19 23:36
نویسنده : مامان مریم
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

پسر دایی مهدی به دنیا اومد. اسمش هم هومهر است. خیلی پسر بامزه ای هست. از شانس هم دیشب و امروز تو اونجا بودی. دیشب رفتی بیمارستان دیدنش. به جای من ، تو رفتی هو مهر رو دیدی. دوست داشتی شب بمونی که پدرت اجازه نداده...‌....

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

عزیزم قربونت بزم که دندانها در اومدن. چقدر بزرگ شدی و عوض شدی حسابی. خیلی دلم برات تنگ شده. فقط به ایران اومدن فکر میکنم که ایشالا به سلامتی  آرمان یه ماه دیگه به دنیا بیاد و بیاییم و من یه دل سیر بغلت کنم و ببوسمت.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 امروز صبح اول با مامان رفتید بازار برای هو مهر و خودت طلا خریدید و کلی گشتید و ظاهرا خیلی هم بهت خوش گذشته بود و بعدش رفتید خونه دایی مهدی تا دوباره هو مهر رو ببینید.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

پسندها (14)

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
20 خرداد 98 0:05
ای جانم قدمش مبارک باشه..انشالله بارانی هم زودمیادپیش شما.
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون😍🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
20 خرداد 98 1:36
قدم نورسیده مبارک باشه
چ اسم خاص و جالبی انتخاب کردن انشالله گل پسر شما هم بسلامتی ب دنیا بیاد و با پاقدمش باران هم پیشتون بیاد😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای خیرتون دوست عزیز😍🌹
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
20 خرداد 98 11:21
قدم نو رسیده مبارک. 😍
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹😍
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
23 خرداد 98 21:11
قدم نو رسیده مبارک چه قدر نااااازه
مامان مریم
پاسخ
ممنون❤🙏
مامان صدرامامان صدرا
26 خرداد 98 14:45
قدم نو رسیده مبارک 🌹🌹🌹🌹🌹
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم 🙏😍🌹
ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆ـ.❅。°❆·زﮰنــــــــــبــــــــــ。*.❅· °。·❆
29 خرداد 98 15:59
تولدش مبارک انشاالله همیشه شاد و خوشحال باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنون لطف دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد