بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

💙آرمان💙

1398/4/25 23:00
نویسنده : مامان مریم
606 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

چشممون روشن شد و آرمانمون به دنیا اومد. توی یه روز قشنگ که پر از هیجان و استرس بودیم آرمان پا به این دنیا گذاشت و چقدر لحظه قشنگی بود وقتی برای اولین بار صداش رو شنیدم. اون لحظه فقط از خدا میخواستم که بچه هام رو باهم به من برسونه .خدایا با قدم آرمان یه معجزه بشه و باران هم بیاد پیشم.یه معجزه خدایا یه معجزه میخوام....

هر چند وجود آرمان برام یه معجزه است.

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

بارانم عزیز دلم برادرت به دنیا اومد. فردای روز تولد آرمان خیلی اتفاقی روز اومدن تو به خونه مامان شوکت اینا بود.

و آرمان رو دیدی. احساس کردم خیلی خوشت نیومد که تو بغلم بود ولی هیچی نگفتی و ابراز خوشحالی کردی😍 قربون دختر فهمیده ام برم.

از وقتی آرمان اومده (امروز ششمین روز هست.) تا بهت فکر میکنم اشکم سرازیر میشه. امروز وقتی تلفنی صدات رو شنیدم اصلا نمی تونستم جلوی گریه ام رو بگیرم. و فقط اشک می ریختم.

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

گفتم باران از خودت یه سلفی بگیر برام بفرست. تو هم این عکس رو فرستادی برام.عاشقتم❤

 

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 تیر 98 0:52
ای جوووونم خداحفظش کنه قدمش هم مبارک😍😍❤خیلی خوشحال شدم🤗🌷
مامان مریم
پاسخ
ممنون لطف دارید💙🙏
❤️Maman juni❤️Maman juni
26 تیر 98 4:04
قدمش مبارک باشه 
خدا حفظش کنه💜
مامان مریم
پاسخ
ممنون 💙🙏
千.𝓏千.𝓏
26 تیر 98 8:10
قدم نو رسیده مبارک .
مامان مریم
پاسخ
ممنون🙏💙
مامان صدرامامان صدرا
30 تیر 98 16:05
ای جانم قدم کوچولوش مبارک قند عسل❤❤❤
فدای تو باران بشم انشالله که زودتر میای پیش مامان💖💖
مامان مریم
پاسخ
ممنونم دوست خوبم ❤❤ به دعای شما ایشالا بارانم بیاد😍😍
مامانی- گل پسر مامانیمامانی- گل پسر مامانی
3 مرداد 98 0:59
مبارک باشه خانمی
مامان مریم
پاسخ
ممنون🌹
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
25 مرداد 98 6:56
قدم نورسیده مبارک باشه😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون ❤🌹🙏
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
24 شهریور 01 22:02
تو چشاش پره غمه
مامان مریم
پاسخ
😔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد