بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

مرکز خرید

1401/9/1 1:16
نویسنده : مامان مریم
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم شنبه گذشته خانوادگی رفتیم یه مرکز خرید. ناهار خوردیم و یه دوری زدیم. ارمان نخوابیده بود برای همین خیلی بد قلق و غرغرو شده بود. کلا رو مخ بود تا بلاخره بد از کلی اذیت کردن خوابش برد و خوابید . من خیلی دلم هواتو کرده بود. یواشکی گریه میکردم. وقتی تو مغازه ها به لباسا نگاه میکردم بغض خفه ام میکرد. ما مادر و دختر در حسرت با هم بودن و مادر و دختری خرید کردن هستیم... چقدر دلم می خواست پیشم بودی نظر میدادی و با هم خرید میکردیم 🥺

بی صبرانه منتظر آزادی مون هستم 🙏🙏

پسندها (3)

نظرات (6)

سایهسایه
1 آذر 01 14:52
مامان مریم خودتو حرص نده خودتو اذیت نکن ببین اینجوری کنی اونوقت که بارانت بیاد یه مامان افسرده عصبی و پیر تحویل میدی بهش اتفاقا انرژیتو ذخیره کن اتفاقا خوب نگاه کن مغازه هارو بلد باشی بعد باران اومد برین از شیک ترینش خرید کنین
مامان مریم
پاسخ
عزیزم تو چه دختر خوب و فهمیده ای هستی ! ممنونم از کامنت های قشنگی که برام میزاری. چقدر از زاویه  قشنگ و امید بخشی به موضوع نگاه میکنی 😍😍 کلی از کامنتت حال کردم  و انرژی گرفتم 🙏🥰😘💐
سایهسایه
2 آذر 01 13:20
❤️❤️آدمی مثل شما که قلبش قشمنگ باشه همه چیو قشنگ میبینه🙃🙃از مهربونیتونه🙃❤️🙏🏻
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم مهربون 🥰❤
مامان دینامامان دینا
3 آذر 01 16:05
قربونت برم روزهای خوب با هم بودن نزدیکه. خیلی نزدیک💋💋✌️✌️😍😍
مامان مریم
پاسخ
آمین 🥺🙏
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 دی 01 18:23
چرا باران جان پیشتون نیستن؟ ببخشید فوضولی نباشه
من تازه شمارو فالو کردم
مامان مریم
پاسخ
باران تو ایران با پدرش زندگی میکنه 🥺
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
12 دی 01 21:16
ای جان چقدر سخته واقعا خیلی سخته یه مادر از دخترش جدا بشه
مامان مریم
پاسخ
عزیزم ممنون از همدرذیت 🥰🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد