بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

آرمان و درخت نوئل خونه عمو ! 🎅

1401/9/28 1:57
نویسنده : مامان مریم
248 بازدید
اشتراک گذاری

باران جونم خوبی عزیزم ؟ قربونت برم من ! ما چند روز پیش خونه یکی از دوستامون دعوت بودیم، هوا خیلی سرد بود، تا علی ماشین رو پارک کنه من و آرمان تو ورودی خونمون

ساختمون تند تند از خودمون عکس گرفتیم ! 😄 آخه درستشون خیلی خوشگل بود آرمان کلی باهاش حال کرد. منم ازش عکس گرفتم ! عکس گرفتن از آرمان شیطون یه هنره ! مگه نه ؟ 😜

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سایهسایه
28 آذر 01 13:08
من که با مامان مریم باران خانوم قهرم
نمیگه دیر به دیر پست میزاره دل ما برای روی ماه آقا آرما تنگ میشه (حالا اینکه دلمون برا خودش بیشتر تنگ میشه به کنار ) نه نه اصلا من دلم برای خانومی به اسم مامان مریم تنگ نشده😶😶😶😂🤚🏻
مامان مریم
پاسخ
عزیزم قهر نباش به خدا مریض بودیم ! 
آویناآوینا
29 آذر 01 16:27
خیلی زیباست
مامان مریم
پاسخ
ممنون 😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد