بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

مگنت های آرمان 💙

1401/10/14 12:13
نویسنده : مامان مریم
215 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از پسر شیطون ما که مگنت هاش رو رو یخچال چیده و بازی میکنه ! 

اینا کادوی شب سال نو آرمان بود از مهمونا هدیه گرفته بود و آرمان دخلشون رو آورد!  کلی خراب کرده با دهنش خیس کرده و ...😆😆😆

باران یادته تو هم از اینا داشتی ؟ آدمک بودند کنار هم میچیدی سر و مو و لباس ! رو یخچال گذاشته بودم و باهاشون بازی میکردی. البته تو کوچیک تر از آرمان بودی .❤🥰

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آیسلمامان آیسل
15 دی 01 11:01
عزیزمممم...شیطونی از سر و روش میباره..خدا نگهدارش باشه
مامان مریم
پاسخ
ممنونم مهربون 🥰😜
سایهسایه
21 دی 01 17:30
آرمان خان چه کردی مامان خانمتو دیوونه کردی🙂🙂😂
مامان مریم
پاسخ
😆😆
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
29 دی 01 12:54
وایی یادششش بخیرر اینا خیلیی باحالن من بچه بودم
همینی که باران جان داشت رو داشتم😅
مامان مریم
پاسخ
🥰🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد