بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

تولدت مبارک ❤️

1402/12/5 23:10
نویسنده : مامان مریم
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز قشنگم ❤️ قربون دختر قشنگم برم عزیز دوست داشتنی من 🥰 ببین فیس بوک برام چی فرستاده 🙂 می خواستم برات پیام تولد مبارک بزارم با این یادآوری رفتم به گذشته. سیزده سال پیش تو فیس بوک از دوستام خواستم که برام دعا کنند. اون روز همه کارام رو کرده بودم و منتظر اومدن تو بودم ، دعا میکردم، تو شیکمم باهات حرف میزدم برات درد و دل میکردم و بهت میگفتم بیا عزیزم قدمت به روی چشمم. تو تو دلم بودی. شیرین نشسته بودی. و فردای اون روز من حس قشنگ مادری رو با تو تجربه کردم.  به خاطر این موضوع همیشه قدردان تو هستم تو این حس قشنگ رو به من دادی. قشنگ ترین حس زندگی حس مادری هست. من این حس قشنگ رو از تو گرفتم. مرسی بابت این عشق بزرگی که به من دادی . تو قشنگ ترین هدیه خداوند تو اون روزهای سیاه زندگی بودی‌. دوست دارم تا همیشه.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

مهربون ترین، شیرین ترین ، زیبا ترین، عزیز ترین تولدت مبارک باشه

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

پسندها (5)

نظرات (3)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
5 اسفند 02 23:15
تولد باران جون مبارک🥰
امیدوارم تولد سال دیگه رو با هم باشین❤️
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیز مهربون ❤️🥰
ܩُـهـنـا♡ܩُـهـنـا♡
6 اسفند 02 14:57
تولد باران جون مبارک باشه &hearts️
ان شاالله سال دیگه پیش تون باشه و عکس خانوادگی تولدتون رو بزارین 🫂
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیز دل 🥰❤️🤪
DinaDina
6 اسفند 02 18:50
تولد دوست قشنگم مبارک 😘💕
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰🙏❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد