بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

باز گشت دوباره 😊

1401/5/5 19:14
نویسنده : مامان مریم
505 بازدید
اشتراک گذاری

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

باران قشنگم بعد از سه سال من برگشتم فقط و فقط به عشق تو زیباترین 💞💞💞💞💞

     

چقدر قشنگ بود با هم بودنمون ! یادش به خیر ! چقدر خوش گذشت !  تیر ماه ۱۴۰۱ چه ما خوبی بود ! تیر ماه برای من و تو ماه وصال و با هم بودن 🥰 

   بخند بارانم بخند ! ما همدیگه رو اینجا پیدا کردیم و من از این موضوع خوشحالم 😊 درسته که فرسنگ ها از هم دوریم ولی همیشه در قلب هم هستیم و با یاد هم 👩‍❤️‍👩 ما دورادور با همیم ❤ برات کلی حرفای قشنگ اینجا مینویسم منتظرم باش 😘

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

پسندها (4)

نظرات (2)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
5 مرداد 01 19:15
فالویی فالوم کن

5 مرداد 01 23:52
 سلام
چقدر خوشحالم که برگشتید
من از سال۹۶ با وبلاگ قبلیم مطالب وبلاگ شمارو میدیدم 
از سال۹۸ که دیگه پستی نداشتید همش به این فکر میکردم که در چه حالین
آیا باران اومده پیش شما؟؟
آرمان جان بزرگ شده
آناهیتا در چه حاله
امیدوارم هرجا که هستید خوشحال و سالم باشید🌹
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم از استقبالتون 🙏😍دیگه با وجود بچه ی شیطونی مثل آرمان نمیتونستم اینجا بیام، ایشالا بعد از این مرنب مطلب میذارم.نه متاسفانه باران هنوز پیشم نیومده ولی ماه گذشته  ایران پیش باران بودیم. 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد