بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

قاصدک

1401/5/6 15:32
نویسنده : مامان مریم
385 بازدید
اشتراک گذاری

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

 امروز صبح وقتی باهات حرف میزدم تلفن قطع شد بعد هر چی گرفتم موفق نشدم ! خیلی ناراحت شدم نمیدونم چرا تلفن هامون هی قطع میشه😔 چند بار زنگ زدم نشد که نشد! دختر قشنگم عروسکم خیلی دل تنگتم. رفتم تو بالکن داشتم با گلا ور میرفتم ناز شون میکردم برگای خشک رو می چیدم که یه دفعه یه قاصدک دیدم. قاصدک ها همیشه واسه من یعنی باران. برات داستان  اولین قاصدک رو تعریف کردم؟ که وقتی باردار بودم ، رو تخت یه قاصدک بزرگ دیدم ؟! گفتم این یعنی باران داره میاد 😀 امروز هم وقتی قاصدکم رو دیدم گفتم این یعنی باران میاد! به قاصدک التماس کردم باران رو به من برسون 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 

قورباغه مون هم مودب نشسته میگه پس این باران خانم کی میاد ؟! 🥰😘 دوستت دارم باران قشنگم، با تمام وجودم اومدن تو رو می خوام.....

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایهسایه
6 مرداد 01 21:08
چه بالکنی😍😍 من چند تا گل خیلی گرون و قدیمی داشتم یکیش ۶ ساله بود هفته پیش خشک شد💔💔
مامان مریم
پاسخ
ممنون ! 🥰🙏چه حیف ! من گلا رو خیلی دوست دارم !
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد