بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دلتنگی

1401/5/14 18:55
نویسنده : مامان مریم
418 بازدید
اشتراک گذاری

سلام باران قشنگم! خوبی دخترم امروز نتونستم صدای قشنگت رو بشنوم، همش دلم پیشته ! کجایی؟ چیکار میکنی؟ کاش میتونستی تو هم واسه خودت اینجا یه صفحه درست کنی که بتونیم با هم اینجا بحرفیم! الان دوست داشتم بدونم چه احساسی داری ! ازت خبری داشته باشم.  باران خیلی دوست دارم و به یادت هستم.وقتی تو خوشحال و راضی بودی من آروم تر بودم و خیالم راحت بو. ولی الان خیلی نگرانت هستم. من همش دعا میکنم زودتر یه اتفاقی بیوفته که تو از اون زندان بیرون بیای ! خدایا صدای ما رو بشنو و ما رو به هم برسون!

فدای اون نگاهت بشم من ....❤❤❤❤❤

پسندها (4)

نظرات (3)


14 مرداد 01 22:58
درست کردن یه وبلاگ اینجا کاری نداره
نیاز به ایمیل و شماره تلفن هم نداره خیلی کار آسونی هست
باران جان نمیتونن یه وبلاگ درست کنن ؟
​​​​​​یا از طریق برنامه های دیگه مثل تلگرام میتونید با هم در ارتباط باشید
مامان مریم
پاسخ
متاسفانه پدر باران اجازه نمیدن که ما با هم ارتباط داشته باشیم ! من فقط اجازه دارم تلفنی با باران صحبت کنم ! اونم تازه با زور دادگاه. با واتس آپ و تصویری و چتی مانع میشه 
◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦◦•●◉✿اســماءالـهدی✿◉●•◦
24 شهریور 01 22:08
به باران بگید وبلاگ بزنه. پدرش از کجا میخواد بفهمه مثلا؟
مامان مریم
پاسخ
🌹
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
29 دی 01 13:01
ای وای دستش چی شده انگار چسب زخم خورده زیرش🥹
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد