بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

هوای گرم

1401/5/20 17:09
نویسنده : مامان مریم
446 بازدید
اشتراک گذاری

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

 باران قشنگم سلام !😊 خوبی مامان ؟!  نفسم چطوری؟ چیکار میکنی؟ حوصله ات سر نرفته؟ من که خیلی دلتنگتم مهربونم ...

بارانم این هفته هوای گرم و آفتابی داریم ! خیلی گرمه، گرما سی و دو درجه بدون کولر ! من خیلی گرممه، همش احساس میکنم دارم خفه میشم ...

آرمان از گرما تو بالکن آب بازی میکنه ...

☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️

پسندها (3)

نظرات (1)


20 مرداد 01 17:38
ارغوان...
شاخه ی همخونِ جدا مانده ی من
آسمانِ تو چه رنگ است امروز؟
آفتابیست هوا؟ یا گرفته است هنوز....


این شعر خیلی به داستان و زندگی شما و بارانِ نازنین میخوره 💜
مامان مریم
پاسخ
چقدر قشنگ ! 🥰  شعر سایه ست ؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد