بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

صبحانه بالکنی !

1401/5/27 3:09
نویسنده : مامان مریم
475 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زیبا ! سلام عسل ! خوشگل مامان ! جوجه ی من !😜 یادته ؟ البته دیگه جوجه ام بزرگ شده ! خانمی شده واسه خودش! نفس مامانه ! 

باران خانم بفرمایید صبحانه ! هوا خوب بود، نم بارون میزد، تصمیم گرفتیم تو بالکن صبحانه بخوریم ! یه صبحونه سریع و هول هولکی ! حتی چای هم دم نکردم ! گفتم تو رو بی خبر از حال و هوام نزارم ! دوست دارم خیلی زیاد 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

پسندها (6)

نظرات (2)

سایهسایه
27 مرداد 01 13:54
من ۸ پاشدم آب پرتقال و..اینا برا صبحانه ام گذاشتم بعدن دوباره رفتم بخوابم😐😐💔
مامان مریم
پاسخ
😊😊😊
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
27 مرداد 01 14:02
بالکن واقعی خودتونه؟
اگه واقها هست خیلی خوشگله
مامان مریم
پاسخ
بله مال خودمونه ولی کوچیکه 😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد