بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

صبح به خیر آرمان!

1401/5/27 18:07
نویسنده : مامان مریم
342 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی آرمان از خواب پاشد منم سریع این عکس ها رو ازش گرفتم ! باران جونم ما تا تلفنمون تموم شد آرمان داد زد ماماماماماننننن! 😀 نتونستم از خوابیدنش عکس بگیرم ! دیدم داره شیطونی میکنه گفتم بیا خودت رو تو دوربین ببین برای خواهرت بفرستم ! 🥰🥰🥰🥰

بزرگ شده نه ؟؟! 

پسندها (6)

نظرات (6)


27 مرداد 01 19:18

27 مرداد 01 19:19
ببخشید مگه شما با دخترتون پیش هم نیستید؟ بعد دخترتون کجاست؟ میشه توضیح بدید؟
مامان مریم
پاسخ
نه متاسفانه ما پیش هم نیستیم ! 😔 باران تهران زندگی میکنه و من بلژیک. متاسفانه  پدرش اجازه نمیده که باران پیش ما بیاد ! حتا به عنوان مهمان

27 مرداد 01 19:32
ماشاالله چه آقا پسر گلی 😍😘
مامان مریم
پاسخ
ممنون 🥰❤

27 مرداد 01 19:58
راستی خاله چه جالب ما هم اسمیم😁😃
مامان مریم
پاسخ
آره عزیزم و چه اسم زیبایی ! موافقی؟ 

28 مرداد 01 14:43
خیلی ناراحت شدم!
متاسفم.
امیدوارم یه روز همدیگه رو ببینید❤🌸
ببخشید میدونم یکم پیش از حدددد فضول&zwnjم ولی چرا پدر باران اجازه نمیده بیاد پیش شما؟ مگه شما مادر اون دختر نیستید!
انشالله که چند وقت دیگه همو ببینید و پیش هم زندگی کنید🙂❤🌸
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطف و ابراز همدردی ! 🙏🌹 والا دلیلش زور گویی ایشون و قوانین ایران هست که همه حقوق رو به آقایون میده. بهانه اش ازدواج مجدد منه.

28 مرداد 01 22:07
از نظر من این درست نیست که میگن حقوق مرد بالاتر از زنه و دیه زن نصف دیه زنه، هردو آدمن و باید حقوق شون برابر باشه.
امیدوارم که دوباره زندگی شادی با دخترتون داشته باشین💛🌿
مامان مریم
پاسخ
خدا کنه زود تر  این اتفاق بیوفته 🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد