بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

خوابیدن باران 🍒

1401/5/7 17:22
نویسنده : مامان مریم
396 بازدید
اشتراک گذاری

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

به نظرت من نمیرم واسه این خوابیدن ! آخه من قربونت برم. واسه من تو زیبا ترین موجود دنیا بودی و هستی.

عاشق خوابیدنت بودم، خیلی خوشگل می خوابیدی.وقتی خواب بودی آنقدر نگاهت میکردم که نگو.  اصلا سیر نمیشدم بعد با خودم میگفتم بزار عکس بگیرم ، این خواب و این معصومیت بمونه تا ابد یادگار.

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

پسندها (3)

نظرات (2)

سایهسایه
7 مرداد 01 18:33
آخریه چقدر ناز بود!
من خواهرم یهشب با دستای زیر چونه خوابش برد ، اینقدر بامزه شد! هنوز عکسشو دارم
مامان مریم
پاسخ
🥰🥰
سایهسایه
7 مرداد 01 18:37
اگه باران کوچولو این وبو ببینه چقدر ذوق کنه که مامان مهربونش براش وب زده!
مامان مریم
پاسخ
همه ذوقم به اینه که باران اینا رو می خونه ! 🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد