بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

مهمونی

1401/5/10 23:08
نویسنده : مامان مریم
324 بازدید
اشتراک گذاری

باران قشنگم امروز ما مهمون اومدیم خونه مهدی و پروانه عزیز، جات خیلی خالیه ، از وقتی اومدم همش به یاد تو هستم و واست عکس میگیرم. قشنگم نمیدونی چقدر دلم پیش تو هست. اینجا خیلی  باحاله .... موسیقی آروم فرانسوی ، هوای خوب ، آلاچیاق ، سایه بون، خوراکی های خوشمزه، دوستای مهربون، قراره برای شام هم باربیکیو کنیم، ارمان هم حسابی شیطونی میکنه با خاله پروانش....و جای باران خالی .... هیچ چیز جای خالی‌تو رو تو قلبم پر نمیکنه.....

این آرمان نمیدونی جقدر آتیش میسوزونه و شیطونی میکنه !

بارانم چون اینجا فضای عمومی عکسای خصوصی رو نمیزارم بعدا تو یه فرصت دیگه‌ نشونت میدم.😘

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
12 مرداد 01 11:32
سلام فالویی فالوم کن
و به پستم سر بزن 
چه پسر خوشکلی
مامان مریم
پاسخ
فالو کردم عزیزم 😊
سایهسایه
12 مرداد 01 11:44
موسیقی فرانسوی🙂🙂
عاشقشم ولی سایتایی که میزاره وا نمیشه تو اینجا💔😒🥲🥲
مامان مریم
پاسخ
من از فرنچ آن لاین توی تلگرام دانلود میکنم، آموزش زبان فرانسوی هست و موزیک هم میزاره.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد