بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

یکشنبه بازار

1401/5/9 18:36
نویسنده : مامان مریم
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت دختر قشنگم ! ببخشید دیر کردم، رفتیم یکشنبه بازار محله آرمان یکم بازی کرد و ورجه وورجه کرد، ماشین سواری کرد.ما هم قدم زدیم،تو راه برگشتن نسیم رو دیدیم کلی گپ زدیم، برگشتم خونه تند و تند ناهار درست کردم، دلت نخواد تاس کباب گذاشتم !وقتی من در حال ناهار گذاشتن بودم علی هم موهای آرمان رو کوتاه کرد.ناهار رو خوردیم هر کس یه بستنی گرفت دستش و یه طرف ولو شد ! منم گفتم  واسه قشنگم اتفاقات رو تعریف کنم و برات چند تا عکس از امروز بذارم. امیدوارم دوست داشته باشی. ببخشید منتظر موندی ! 

اینم آقا آرمان بعد از کوتاه کردن موهاش ! نظرت چیه ؟

پسندها (1)

نظرات (1)

سایهسایه
10 مرداد 01 15:08
خیلی ماه شد
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم🥰😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد