بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

شیرین کاری ها

1392/1/28 1:00
نویسنده : مامان مریم
744 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

                          تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

 

 

عزیزم منو ببخش که نمی یام و نمی نویسم !! دلم می خواد زود به زود برات بنویسم ولی نمی شه. تو این زمستون زندانی شدیم !! بخاطر سرما و الودگی از خونه بیرون نمی یایم برای همین یه خرده کسل شدم. ول کنیم این حرفا رو ! می خوام از تو بنویسم و شیرین کاری هازبان خیلی بامزه شدی!

کلی زبون میریزی. حرف میزنی حسابی. هر چی می خوای میگی بایا دوس داره! مثلا عاشق اسمارتیز هستی میگی "اسارتی گشنشه ! بایا اسارتی دوس داره"

یه روزه  هم یادگرفتی  دوست نداره. وقتی از یه غذایی خوشت نمی یاد روت رو بر میگردونی میگی "دوس نداره"

تلفن که زنگ میزنه می پرسی کیه؟ بعد دوس داری حرف بزنی دیگه گوشی رو به ما نمی دی!  "سلام خوبی ؟ من خوبم. بابا رفته به به بخره زود بیاد. دارم کارتون میبینم..." همیشه میرم تو صد تا سوراخ قایم میشم تا  بتونم دو دقیقه تلفن صحبت کنم !!! 

اب میخوایی میریزم تو لیوان میدم دستت... میری تو اتاقت در و می بندی منم راه نمی دی میگی " توووو نه" شروع میکنی اب بازی! همه جا خیس میشه دستمالتو میزنی به اب مثلا همه جا رو تمیز میکنی ! اگه بیام تو اتاق میگی" دارم تمیز می هنم  برو بیرون"

تازهگی ها هم اسم چندتا ماشین رو یاد گرفتی. سوار ماشین که میشیم همش داری ماشین ها رو نشونمون میدی : پزو پراید سسن (سمند).

عزیزم  این طوری دل همه رو بردی.  منم عاشقتم .این قشنگ ترین حس دنیاست. خدا رو به خاطر وجودت شکر.

 

 

                            تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (3)

دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
3 بهمن 91 2:39
من با افتخار لینکت کردم:
مهربون دوست دارم.
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:56
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونم اگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد