بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

آرمان و دوستان 💙 🌿

1403/1/19 1:34
نویسنده : مامان مریم
120 بازدید
اشتراک گذاری

باران بهار اومده تو شهرمون هر جا رو میبینی درختا پر از شکوفه اند ! من عاشق بهار هستم دلم پر از امید میشه انگار با دیدن این صحنه ها دلم روشن میشه...

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

امروز که مهمون بودیم آرمان کلی بازی کرد و بهش خیلی خوش گذشت و نمیدونی چه آتیشی سوزوند! 😜

اینا دو تا دختر دوقلو هستند به اسمای داینا و دیان. که خیلی آرمان رو دوست دارند و هواشو دارند. اسم دادششون هم داتیس هست 🥰

اینم عمو شهرام معروف هست که خیلی مهربونه و همه بچه ها دوسش دارند.

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان پسملامامان پسملا
19 فروردین 03 23:03
انشاالله همیشه به دید و بازدید ، خوش بگذره 😉
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم 🙏🥰
مامان پسملامامان پسملا
19 فروردین 03 23:04
این شکوفه های زیبا برای چه درختیه ؟ انشاالله دیدنشون از نزدیک روزی مون بشه
مامان مریم
پاسخ
فکر میکنم شکوفه گیلاس باشه ! آمین🙏  البته فقط دو هفته عمرشون هست 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد