بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

بازارچه محلی

1401/6/8 13:50
نویسنده : مامان مریم
410 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترینم درچه حالی ؟ من که در حال انتظار ! یه لحظه احساس کردم یه چیزی تو قلبم داره فرو میره ، این موزیک منو حسابی غمگین میکنه، رضا بهرام ! غمگین میکنه آدم رو 😔 خیلی دلم می خواست که تو این لحظه ها کنارم بودی ...

اینجا یه بازارچه محلی هست تو میدان آینه به قول تو ! به مناسبت آخر تابستون و شروع سال تحصیلی جدید .  آرمان حسابی بازی کرد، منم سعی کردم از همه چی برات عکس بگیرم عشقم ❤

پسندها (4)

نظرات (2)

سایهسایه
9 شهریور 01 13:54
عکس یکی به آخر خیلی بامزه است..
مامان مریم
پاسخ
🥰🥰
مامان صدرامامان صدرا
11 شهریور 01 21:40
سلام عزیز دلم ما هم دلمون برا شما تنگ شده بود با گذاشتن پست خیلی خوشحال شدم حال دلتون عالی باشه ماشاالله آرمان جان چه بزرگ شده خدا حفظشون کنه 💕💕💕😘😘❤️❤️❤️
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا شما و  صدرا جون و خانواده عزیزتون خوب و سلامت باشید 🙏🥰❤😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد