بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

باران و دورا

1401/6/16 0:08
نویسنده : مامان مریم
444 بازدید
اشتراک گذاری

باران زیبای من به اندازه تمام دنیا دلتنگتم، فکر کردن به تو برام دل گرم کننده ترین اتفاقه. یاد صدات که میفتم یواشکی یه لبخند رو لبم میشینه. یاد آغوشت که نگو ...همش تصور می‌کنم بغلت کردم و اون لپ نرمت رو میبوسم. چه حالی میده ... وصف العیش، نصف العیش 😊😊😊 فکرش  هم قشنگه ... من باور دارم ، یقین دارم به با هم بودنمون... به زودی اتفاق میوفته. فکر می‌کنم که اتفاق بیوفته. به زودی باران میاد پیش ما ... آمین 

من قربون این سلفی گرفتنت بشم عسلم 

باران  این کیف دورا رو یادته ؟ همیشه همه جا با خودت میبردی، همیشه اول دورا میشست بعد باران،  مواظبش بودی، به من هم تاکید میکردی مامان رو دورا نشینی ! ! ! 🤣 هر چی میخوردی اول یه قاشق به دورا میدادی و باهاش حرف میزدی ازش سوال میپرسیدی ، هر کاری میکردی اول از دورا میپرسیدی 😊عاشق بازی کردنت با این دورا بودم،❤ اینجا هم با دورا سلفی گرفتی 🤣 

داستانی داشتیم با این دورا خانم ....

پسندها (8)

نظرات (4)


16 شهریور 01 11:02
آخی❤️
مامان مریم
پاسخ
😊
전숙훈:) ✌🏻🖤전숙훈:) ✌🏻🖤
16 شهریور 01 14:43
وای چه دختر خوشگلی 
به پستم سر بزن
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم 🥰
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
16 شهریور 01 18:50
به منم سربزنید🤩
مامان مریم
پاسخ
چشم🥰
مامان دینامامان دینا
19 شهریور 01 3:21
ان شالله به زودی کنار هم باشید 💕💕😍
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم 🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد