بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

لحظه خدا حافظی

1401/6/21 2:33
نویسنده : مامان مریم
422 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز زمانی که با هم تلفن صحبت میکردیم، تلفن قطع شد.

تو داشتی برام از خاطرات روزای آخر با هم بودنمون تعریف میکردی... با جرئیات... خیلی حالم دگرگون شد، تلفن که قطع شد رفتم بغل علی زار زار گریه کردم ...

آخر تیر برای من و تو چقدر درد ناکه ... و یادآوریش سخت تر .

ولی به زودی می‌گذریم ازش، تبدیل به خاطرات خوب میشه ... آمین 

این عکس لحظه خدا حافظی مونه ...

پسندها (11)

نظرات (7)

مامان دینامامان دینا
21 شهریور 01 13:51
قربون دلتون. 😢😢😢ان شالله روزهای خوب کنار هم بودن میاد به زودی زود 🙏🙏🙏🙌🙌🙌
مامان مریم
پاسخ
آمین ❤🙏خاله جون مهربون😘

21 شهریور 01 14:28
امیدوارم باران جون سریعتر برگرده پیشتون❤️
مامان مریم
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون 🙏❤ آمین
سایهسایه
21 شهریور 01 14:50
الهی بگردم با دیدن این عکس خودمم گریه کردم😭😭💔
مامان مریم
پاسخ
ممنون از همدردیتون 🙏❤
سایهسایه
22 شهریور 01 13:06
حیف این چشمای قشنگ نیست پف کنه؟ انشاالله باران بیاد پیش مامانش❤️💔
مامان مریم
پاسخ
🙏آمین مرسی از مهربونی تون ❤
دریادریا
27 شهریور 01 17:06
وای خاله اشکم دراومد😭 انشالله که زودتر باران جونم برگرده پیشتون💝🥰🌈
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم ❤ ایشالا 🙏
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
31 شهریور 01 1:21
عزيزم 🥺🥺 چرا از همديگه دوريد
مامان مریم
پاسخ
دست سرنوشت 🥺
مامان صدرامامان صدرا
5 مهر 01 18:40
الهی فداتون بشم
چقدر با دیدن این عکس حال دلتون رو احساس کردم انشالله باران قشنگم میاد پیشتون 
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم انشالا 😘🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد