بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

خانه erazm

1401/6/24 1:14
نویسنده : مامان مریم
236 بازدید
اشتراک گذاری

باران قشنگم اینجا خانه ارزم erazm هست، یه موزه بود که ما چند وقت پیش رفتیم و من یادم رفت بهت بگم و عکساش رو بزارم ! 😜 الان که داشتم تو گالری میگشتم تا برات عکس پیدا کنم این دو تا رو دیدم. حدود دو هفته پیش بود. و متاسفانه من نتونستم عکس خوبی بندازم . واقعا جای تو خالی بود میتونستی کلی عکسای باحال بندازی.

یه خانمی بود که مسئول بود و در باره اونجا توضیح می‌داد و گروه بزرگی بودند که به توضیحات گوش میدادند و من همش حواسم به آرمان بود که شیطونی نکنه و سر و صدا به پا نکنه‌ چون خیلی زود حوصله اش سر رفته بود و همش به من می‌گفت مامان دیره ! مامان دیره! یعنی دیر شده و باید بریم!آب می خواست نون میخواست دون میخواست چیش داشت !  خلاصه من اون روز همش در گیر وروجک بودم و از موزه هیچی نفهمیدم. فقط لحظه آخر این دو تا عکس رو گرفتم! زحمت کشیدم واقعا! 🤪🤪🤪🤪

این آقای ارزم یه فیلسوف  و نویسنده اروپایی هلندی بود که به جاهای زیادی سفر کرده بود و مدتی هم در بلژیک و در این خانه سکونت داشته.

 باران جان این چهار عکس آخر رو من از گوگل برداشتم.😊 تو هم اگه اطلاعات بیشتری می خوای بنویس خانه آراسموس در بروکسل به زبان فرانسوی هم میشه  maison erasme 😘

پسندها (5)

نظرات (5)

مامان دینامامان دینا
25 شهریور 01 14:19
چه قشنگه. 😍😍
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم🥰
سایهسایه
27 شهریور 01 22:53
سلام مامان باران😃😃
چه خبر از باران جون🙂چه خب  از بیانکا (اونجا مدرسه ها باز شده😁؟)
منم بلژیکی حرف بزنم🥺🥺
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم همه خوبن 😊 بله اینجا مدرسه ها باز شدند 🥰
سایهسایه
27 شهریور 01 22:54
Oh! La Belgique a trois langues officielles ! Néerlandais allemand et français ! Comme c&39est dur 😬😬
مامان مریم
پاسخ
Wow! Tu parles français bien !  Oui la Belgique a trois langues 🥰🥰😊😊😘😘
سایهسایه
30 شهریور 01 14:29
Quelle langue y parlez-vous la plupart du temps ?
مامان مریم
پاسخ
Français  et néerlandais mais nous sommes francophones 😊
مامان صدرامامان صدرا
5 مهر 01 18:38
چقدر زیبا مرسی از اطلاعاتی که داخل وب میزارین 😍👌
مامان مریم
پاسخ
🥰🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد