بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سن نیکلا ۲۰۲۲

1401/9/18 0:55
نویسنده : مامان مریم
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل، چند روز پیش آقای سن نیکولا 🎅اومده بوده مدرسه آرمان!  ایشون سن نیکلا هستند که روز ۶ دسامبر اومده بودند مدرسه و برای بچه ها کادو آورده بودند، یه دونه نارنگی ، یه بيسکوئيت  سن نیکلا و یه بسته که توش کارت پستال و یه دفترچه و یه خودکار بود. متاسفانه من یادم رفت و ازشون عکس نگرفتم و همشون در چشم بر هم زدنی نابود شدند ! یعنی خورده شدند و پاره و پوره شدند 😆

همه بچه ها رو به صف کرده بودند و موزیک گذاشته بودند و کلا جشن بود ولی من نمیدونم داخل مدرسه چیکار کردند چون آرمان هم خیلی تعریف نمیکنه ! این عکسها همه مربوط به اون روز هست.

آرمان اون وسط مسطا صاف وایساده 🧏‍♂️

این خانم هم که موی کوتاه داره مدیر مهد کودک هست، خیلی خانم مهربون و خاکی هست.

اینا کاردستی سن نیکلاس که به همه یدونه دادند.

پسندها (2)

نظرات (4)


18 آذر 01 1:09
باسلام و احترام
کریسمس کیه؟ دی ماه نیست؟ 
مامان مریم
پاسخ
سلام ۲۵ دسامبر ، میشه ۴ دی ما 😊

18 آذر 01 1:42
🤝🏻

18 آذر 01 1:42
تشکر
مامان مریم
پاسخ
خواهش میکنم 🥰
سایهسایه
18 آذر 01 11:19
سن نیکلاسه لباس تو خونه ای راه راه پیرزنی پوشیده😂😂😂
مامان مریم
پاسخ
😂😂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد