بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

نوئل محله ۲۰۲۲

1401/9/20 2:12
نویسنده : مامان مریم
243 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز دلم خوبی ؟ امیدوارم خوب باشی، امروز نتونستم بهت زنگ بزنم همش دلم پیشت بود، ایشالا اگه خدا بخواد فردا میزنگم ! دو روزه آرمان مریضه و من خیلی درگیر مریضیش بودم. دو شبه خیلی تب میکنه🤒🤒

یه کم اذیت شدم ، دلم براش میسوخت، آنقدر هم مظلوم میشه که دلمون براش کباب بود. الان خدا رو شکر بهتره و خوابیده.  امیدوارم تا فردا همه چی خوب پیش بره و من امشب بهتونم بخوابم. دیشب که اصلا نخوابیدیم. 

عصری رفتم بیرون برای آرمان خرید کنم. دارو خریدم و بلدرچین و ماهیچه و... ازین حرفا که یه کم بسازمش. خیلی این دو روز ضعیف شده. تو میدون محله درخت  نوئل گذاشته بودند و تزیین کرده بودند. منم این عکسا رو برای تو گرفتم. امیدوارم دوست داشته باشی عشقم❤

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد