بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

لعنت

1402/5/15 17:32
نویسنده : مامان مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من چقدر قشنگ بود با هم بودنمون ! چقدر دلم هوای اون روزا رو میکنه ! 

خدا لعنت کنه اون پدری رو که انقدر بد ذاته و دوری ما خوشحالش میکنه. خدا می دونه چقدر نفرینش میکنم و ایمان دارم از آه ما در امان نیست و روزی طوری خفتش میکنه که راه نفسش رو میبنده و اون روز خیلی دور نیست ...

پسندها (3)

نظرات (2)

نـرگس🌙نـرگس🌙
15 مرداد 02 18:18
ای خدا😢الهی می&zwnjدونم چقدر سختتونه
کاش یه راهی بود که ثابت می&zwnjکردید مثلا پدر باران صلاحیت نداره، باران هم به عنوان شاهد که مثلا دوست نداره پیش پدرش بمونه و.. میبردید پیش قاضی
کاش با یه وکیل کاربلد مشورت کنید شاید راهی بود 💔
مامان مریم
پاسخ
ممنون از لطف و همدردیتون ولی من با آدم بدی تو زندگیم روبرو شدم که یه ذره هم رحم و مهربونی تو ذاتش نداره ...
مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
15 مرداد 02 21:10
نمیتونم درکتون کنم چطوری تحمل میکنید
مامان مریم
پاسخ
خیلی سخته دعا کنید برامون 🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد