بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دنیای رنگی

1392/1/28 0:50
نویسنده : مامان مریم
540 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                           

نمی دونم با این همه تاخیر از کجا شروع کنم! همیشه تو ذهنم برات وب می ساختم  و کلی مطلب می نوشتم. هر از گاهی هم تو دفتر. اما حالا نمی دونم چی بنویسم ! مشکلات فنی هم دارم. اخه میدونی کسی از وجود قطره باران خبر نداره.  می خوام سورپرایز باشه!  برای همین کند پیش میرم. 

عزیزم تو دختر ناز و شیطونی هستی. همیشه روی پیشخون(open) آشپزخونه ومیز نهار خوری راه میری !تعجب

هیچ کس باور نمیکنه.هر چقدر بیارمت پایین باز بر میگردی اون بالا! این یه نمونه از شیطنت های تو هست عزیز تر از جونم.ولی من عاشق اون لحظه هایی هستم که شری از چشات می باره.

باران بارانی ! تو معنی دوباره زندگی هستی. با اومدنت دنیام رنگی شده. با قلم موی وجودت قشنگ ترین نقاشی زندگیم رو ترسیم کردی. می خوام اینجا از معنای تازه زندگی بنویسم. از خاطرات دنیای رنگی و از شیطنت ها و لوس بازی ها و ناز کردن ها و قلدری ها و شیرین زبونی ها و...

و از حس مادرانه  به لطف و محبت خداوند.

 

                تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (1)

نظرات (2)

دخمـــــلی
27 آبان 91 2:51
روکمک من یکی حساب کامل میتونی باز کنی بدون پیش پرداخت...کارمزد ...و اعتبار....
بنظر من اول از عکسای سنو هات شروع کن و کم کم بنویس یا چندین پست باز کن و ثبت موقتشون کن بعدا برگرد خاطرات اولین باری از بارداریت خبردار شدی رو باز نویسی کن...
حالا این وسط کسی از ما نظر نخواست ولی





خیلی ممنونم عزیز ! اتفاقا به کمک احتیاج دارم.
د خ م ل ی .. (✿◠‿◠)
4 آذر 91 4:22
عهههههههههههههههههه من که قبلانم گفته بودم ما هستیم به این میگن یه سوتی اونم از نوع خفیف به کلبه ما هم بیاین هر سوالی هم دارین در خدمتم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد