بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

شروع مدرسه

1402/6/7 10:28
نویسنده : مامان مریم
347 بازدید
اشتراک گذاری

آرمان و الکساندر 

آرمان در حال بازی با دوستاش 

آرمان و آنیا 

بیانکا اولین روز بود که بدون اونیفورم مدرسه میرفت خیلی ذوق داشت و تیپ زده بود ! 

آقا آرمان هم میگفت من میخوام دراز بکشم😆 نمیخوام راه برم ! مجبور شدم با کالسکه ببرمش 🙄

و طبق معمول جای تو خالی و دل من پر از حسرت و نفرین و لعنت به پدر دیکتاتور و بی شعور تو. مطمئن هستم که جوابش رو به زودی میگیره بهم الهام شده 🙏

پسندها (5)

نظرات (1)


7 شهریور 02 11:06
وای خوشبحالتون مدرسه های اونجا شروع شده اما ما تو ایران مجبوریم حدود یه ماه صبر کنیم. آخه من خیلی دلم میخواد مدرسه ها شروع بشن😁
مامان مریم
پاسخ
آره موافقم😊 خیلی بده که تو ایران تعطیلات انقدر طولانی هست 🤔
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد