بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

بروکانت

1402/6/18 21:02
نویسنده : مامان مریم
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم خوبی قشنگم؟ خیلی دلم برات تنگ شده و به یادت هستم یه کم سرم شلوغ بود این روزا برای همین نتونستم بهت پیام بدم. امیدوارم خوب باشی. این روزا اینجا هوا گرم شده و برنامه های خیابونی زیادی گذاشتند . امروز رفتیم بیرون و آرمان هم کلی بازی کرد.

یه سری عکس برات میزارم بعضی هاش مال امروزه و بعضی هاش برای هفته های پیش.بیشتر دور و بر خونه هستند و عکس های آخر مرکز شهر(گراند پلاس) هستند.

اینجا کلیسا هست رفته بودیم مراسم ختم یکی از همسایه ها که چند روز پیش فوت کرده بود.

آرمان در حال آب بازی 

اومدم از آرمان عکس بگیرم بین بچه ها گم شد! 

برات از ویترین مغازه ها عکس گرفتم!😜

اینا صنایع دستی بلژیک هستند و خیلی هم گرون هستند.

این خانم خواننده خیابونی بود و خیلی قشنگ میخوند.

رو یخچالی بروکسل تو رو هم از اینجا  خریدم.

این دوچرخه ها خیلی دوست دارم چسبیدن به دیوار

اینم خوراکی های خوشمزه ! ایشالا هر وقت اومدی میخوری. من عاشق اون ماکارون ها هستم. 

ایشون هم جناب مانکن پیس هستند ببین چه لباسی تنش کردند!

این عکس ها و مخصوصا عکس های آخری رو به عشق تو گرفتم ،تو که از دیدن همه اینها محروم هستی. پدر بی رحم و سنگ دلت اجازه نمیده حتی تو یه تابستون بیای اینجا مهمون باشی  و تو رو از همه چی محروم کرده. میتونستی خیلی راحت تر و قشنگ تر زندگی کنی و یه بچه خوشبختی باشی با کلی امکانات. هم خونه پدرت داشته باشی هم خونه مادرت ولی متاسفانه خیلی نامرد تر و بی انصاف تر از اونی هست که به آینده ،راحتی و خوشبختی تو فکر کنه. و همه رو فدای غده ها ، ناتوانی و بی عرضگی خودش کرده. خدا بزرگه . من مطمئن هستم از آه ما در امان نیست و به زودی مجازات میشه و اون روز خیلی نزدیکه.اون موقع التماس و گریه و زاری هم جواب نمیده. منتظر عقوبت الهی باش. 

پسندها (3)

نظرات (1)

آویناآوینا
19 شهریور 02 6:32
خوش بگذره
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم 🙏🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد