بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

دو روز مونده به تولدت

1391/12/5 1:55
نویسنده : مامان مریم
786 بازدید
اشتراک گذاری

       

               

عزیز دلم دو روز مونده به  تولدت !цветок   

یاد دو سال پیش می افتم، روز های اخر  خیلی سخت می گذشت. شکمم خیلی بزرگ شده بود.

هفته اخر خونه ی مامان و بابا می موندم. فقط لحظه شماری می کردم که زود تر به دنیا بیای.

دیگه نمی تونستم نفس بکشم. بزرگ شده بودی، جات تنگ بود !

خانم دکتر مافی روز هفتم اسفند وقت داده بود. می دونی من عدد هفت رو دوست دارم.сердечко

خودم از دکتر خواستم که این روز رو انتخاب کنه. ولی شما عجله کردید یه روز زود تر به دنیا اومدید !!

сердцеторт сердце

از اون روزای نفس تنگی دو سال می گذره. خدا  یه دختر عزیز و دوست داشتنی گذاشت تو بغلم.младенец چقدر خوبه بودنت. انقدر بهت عادت کردم که نگو.пиксельная бабочка یه روز که نباشی همه جا سوت و کوره و البته تمییز !!

خدایا به خاطر وجود این فرشته کوچولو تو رو هزار بار ، هزار بار شکر.

 

باران قشنگم تولدت مبارک!!!     totalgifs.com danglers gif gif 93danglersmagiagifs.gif

پسندها (1)

نظرات (1)

مانلی مادر باران
8 اسفند 91 0:00
از این تیکه تمیزش خیلی خوشم اومد ولی یه لبخند گلامون می ارزه به تمیز کردن و مرتب کردن همه ی بهم ریختگی ها و کثیفی ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد