بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

سیزده بدر ۱۴۰۳

1403/1/13 16:41
نویسنده : مامان مریم
151 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سیزده ت بدر باشه و دلت شاد!  الهی آرزوهات برآورده بشه و هر چی میخوای بهش برسی 🙏🙏🙏💞💞💞

ما رفتیم یه جای خوشگل و سرپایی سیزده مون رو بدر کردیم. با کلی آرزو سبزه ی خوشگلمون رو گره زدیم. در حالی که داد میزدم و می گفتم خدایا بارانم رو من برسون ، سبزه ام رو پرت کردم تو آب 🙏🙏🙏🙏🙏❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

سبزه رو هم میبینی که چه خوشگل شده ! دلم نمیومد بدم بره از بس قشنگ بود 😜😆 ولی به نیت تو پرتش کردم تو آب 🙏 

جات خیلی خالی بود قشنگم.❤️❤️ راستی یادم رفت بگم آرمان هم کلی گریه و غر که من سبزه ها رو میخوام چرا انداختی تو آب برو ورشون دار 🤣🤣

دوست دارم هوار تا میبوسمت هزار تا 😜😜😜😜

❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان و ماهرخ جون🌜💛مامان و ماهرخ جون🌜💛
13 فروردین 03 20:33
۱۳ تون به در
مامان مریم
پاسخ
ممنون😊
🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳🌌♾️ 𝐏𝐚𝐫𝐢𝐧𝐚𝐳
13 فروردین 03 23:35
چه عکسای قشنگی😍🥰سیزده بدر مبارک😇
مامان مریم
پاسخ
ممنونم 🙏سیزده شما هم مبارک 🥰
pinar
15 فروردین 03 0:02
😍
DinaDina
26 فروردین 03 14:02
سیزده بدرتون با تاخیر مبارک😅🤭چه بزرگ&zwnj شدی آقا آرمان 🤭💜
مامان مریم
پاسخ
❤️❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد