بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

تولد پنج سالگی بارانم

1395/3/13 0:20
نویسنده : مامان مریم
744 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

               🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

 

تولد ۵ سالگی باران نازم

 

 

                       🕯🎂🕯🎂🕯🎂🕯🎂🕯🎂🕯🎂🕯🎂

 

این عکس تولد ۵ سالگی باران عزیزمه، مربوط میشه به چهار ماه پیش. میدونم وقفه و تاخیر زیادی دارم. دقیقا سه سال. تو این سه سال زندگیمون خیلی تغییر کرد.اتفاقات خوبی نبود و منم خیلی غمگین بودم. اصلا حوصله هیچ کاری رو نداشتم،متاسفانه. ولی خدا رو شکر الان خوبم. وامیدوار به آینده. میخوام از این به بعد حضور قشنگ داشته باشم. از خاطرات و اتفاقات قشنگ بنویسم. با توکل به خدا.

😍این عکس رو خیلی دوست دارم. عاشق ژستتم❤. آخه تو چقدر با مزه میخندی دختر.😁 دوست داشتنیه من !!!! تا آخر دنیا هم اگه ازت تعریف کنم سیر نمیشم،فرشته من👼. شش اسفند نود و پنج بود. خیلی خوشحال بودی. خیلی هم بهت خوش گذشت. همه دوستات بودن. اولین تولد مفصلی بود که برات گرفتم.تولد های سابقت فقط مهمونی خانوادگی بود. ولی این دفعه با همیشه فرق میکرد.مهمون زیاد داشتی، برای همین خیلی ذوق داشتی. هنوز بعد گذشت چهار ماه معتقد هستی که تولدت از همه جشن تولد های دنیا قشنگ تر بود.😉کلی بازی کردی،رقصیدی، هدیه های زیاد گرفتی، خلاصه خوش گذروندی.من هم خوشحال بودم از خوشحالیه تو. زندگیم برات بهترین ها رو آرزو میکنم و هر روز شاهد بزرگ شدن و بالیدنت باشم.❤

 

                       🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹

 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

نازیلا
14 خرداد 95 12:07
ای جوووونم چه عروسکی هستی باران جووووونم....! مامانی با تبادل لینک موافق هستید؟؟؟؟!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد