بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

باران خوشحالم❤

1396/8/30 0:09
نویسنده : مامان مریم
517 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                  ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

                ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

برای این عکسی کلی تمرین کردیم  حدود بیست ها عکس انداختیم تا اینو تونستیم دربیاریم دوست داشتی در حال پرش باشی! رو هوا ! مامان یه جوری بنداز که رو هوا باشم... قربون خوشحالیت ! قربون راحتیت و حس آزادیت... کاش یه روزی برسه که آزاد باشی و بیای پیشم...

این عکس تیرماه ۹۶ بندر انزلی است. بعد از خرداد ماه که مهدت تموم شد و فارغ التحصیل پیش دبستانی شدی،رفتیم مسافرت ! یادش به خیر ! ❤

 

 

                ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

 

 اینجا هم فارغ التحصیلی خانم جوجه ! قربونت برم من مامان! نفس من ! ایشالا این لباس رو تو موفقیت های بزرگ زندگیت تو تنت ببینم. ارزوی بزرگ شدنت و موفقیتهات  تو زندگی در کنار هم رو دارم. انشاله ... 

 

 

             ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد