بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

پارک جنگلی

1397/2/7 20:57
نویسنده : مامان مریم
577 بازدید
اشتراک گذاری

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

 

ساعت ۶ بعداز ظهر نشستم روی یه نیمکت چوبی تو پارک دم خونه. هوای بهاری، نسیم خنک، چمنزار، صدای پرنده ها... یه پروانه زرد و سفید روی گلا داره بازی میکنه...🦋🌻🌼

و من همش به تو فکر میکنم. دارم آرزو میکنم که تو پیشم باشی. یه قاصدک فوت کردم و با تمام وجودم از خدا خواستم که تو رو به من برسونه. 

میدونی اینجا حس قشنگی دارم احساس میکنم تو بهشتم. سکوت و خلوت و بهار... واقعا بهار چه فصل قشنگیه. مطمئنم اگه تو اینجا بودی خیلی خوشت میومد. آخه تو عاشق نسیم هستی هر وقت یه باد ملایمی به صورت می خورد از خوشحالی فریاد میزدی مامان چه هواییه... سبک بال انگار که پرواز کنی، خوشحال بالا و پایین میپری... همش صدای خنده هات تو گوشم میپیچه...تو رو کنار خودم تصور میکنم😊

 

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

 

 

پ ن :متاسفانه سیستم عکس قبول نمیکنه😞 این دفعه بدون عکس باشه.

 

 

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان صدرامامان صدرا
7 اردیبهشت 97 23:56
براتون دعا میکنم انشالله هر چه زودتر دختر گلتون رو تو آعوشتون بکشین 😙😳
مامان نفیسهمامان نفیسه
8 اردیبهشت 97 8:07
محبت
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 10:22
سلام عزیزم خوبی من تو مسابقه شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟ محبت ممنون میشم بوس
مامان نفیسهمامان نفیسه
10 اردیبهشت 97 10:28
سلام عزیزم خوبی آرام من تو مسابقه شرکت کردم، لطف میکنید 5 تا پست آخری منو لایک کنید؟ محبت ممنون میشم بوس
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
10 اردیبهشت 97 11:59
انشالله که این دوری زود تموم بشه.

11 اردیبهشت 97 16:30
ایران هستید؟ خوش به حالتون اینجا همش بارونیه 😒
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
18 اردیبهشت 97 9:46
"همش صدای خنده هات تو گوشم میپیچه...تو رو کنار خودم تصور میکنم😊". امیدوارم زودتر حقیقت پیدا کند.
مامانیمامانی
31 اردیبهشت 97 18:41
عزیزم دعا می کنم باز هم به زودی به دخترتون برسید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد