بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

یه حس خوب❤

1397/2/12 1:50
نویسنده : مامان مریم
750 بازدید
اشتراک گذاری

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

 

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

یه حس خوب و مثبتی تو دلم دارم، به قولی دلم خیلی روشنه. همه باورم اینه که ماخیلی زود به هم میرسیم. انگار هنوز وقتش نشده و من و تو منتظریم که اون روز برسه اون روزی که تاریخش رو خدا برامون خیلی زود رقم زده و ما رو در کنار هم قرار میده. یه چیزی مثل ایمان، یه نوری تو دلم روشنه که تحمل این زمان رو برام راحت میکنه.

هنوز هیچ خبری نیست و هنوز پدرت رو لجبازی خودشه و تلاش میکنه که ما از هم بی خبر باشیم ولی من مطمئنم که خدا نمیزاره ما از هم زیاد دور باشیم...

این حس، این باور خیلی قشنگه... و من و تو با هم،کنار هم، کنار خانواده جدید با خوشی...

          آمین

 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

پسندها (12)

نظرات (8)


12 اردیبهشت 97 9:14
فکر کنم نزدیکیم به هم😊
مامان صدرامامان صدرا
12 اردیبهشت 97 9:17
😍انشالله😍
خاله ی مهربونخاله ی مهربون
18 اردیبهشت 97 9:44
خدایا کمک کن تا بهم برسندآرام
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 13:12
انشالله هميشه ب خووووشي و سلامتيييييي خوشحال ميشيم ب بوي بهشت ما هم تشريف بيارييد 😍😍😍😊😊😊☘️☘️☘️🌸🌸❤️❤️❤️❤️❤️ منتظريمممممم
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
19 اردیبهشت 97 13:15
عزيززززم از دخترتوووون دوريننننن الهييييي😢😢😢😢 واقعا ناراحت شدممممم الهييييي خدا بزوديييي دلت رو شااااد كنه عزيز دلمممم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 الهي حكمت خدا با خواست دلت يكي باااااشه
مامان مهسامامان مهسا
27 اردیبهشت 97 14:12
انشاا.. هیچ مادر و فرزندی از هم دور نباشن و شما هم به آرزوتون برسین
❤فاطمه جون❤❤فاطمه جون❤
11 خرداد 97 7:17
چقدر ناراحت شدم وقتی فهمیدم از دختر به این خوشگلی دورین اشکالی نداره حتما به همین زودی به هم میرسین  
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد