بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

آرمان در مدرسه

1401/6/30 11:28
نویسنده : مامان مریم
386 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین روز بود که آرمان خوشحال و با رضایت رفت مدرسه 😊 من کلی ذوق کردم ... امروز بدون گریه وارد شد، رفت یه طرف نشست و با من خدا حافظی کرد ! و به بچه های دیگه نگاه می کرد ! من هم خوشحال شدم هم یه کمی دلم سوخت چون هنوز بلد نیست با بچه ها بازی کنه و نمیتونه باهاشون حرف بزنه. ولی خوشحالم چون میگفت مدرسه خوبه ! این یعنی داره کم کم ارتباط بر قرار میکنه 🥰

نظر تو چیه قشنگ ؟

پسندها (6)

نظرات (4)

setiseti
30 شهریور 01 12:54
انشاالله می&zwnjره و مدرسه و کلییی دوست پیدا می&zwnjکنه که وقتی می&zwnjخواهید برید دنبالش میگه مامان وایسا من با دوستام خداحافظی کنم 🙂&hearts️
مامان مریم
پاسخ
مرسی چه تصویر قشنگی 😊
setiseti
30 شهریور 01 12:55
ولی یک سوال خاله انقدر سریع اونجا هوا سرد شده که آقا آرمان کاپشن پوشیدن ؟؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
آره عزیزم صبح که میریم بیرون هوا حسابی خنک شده ! 
مامان دینامامان دینا
2 مهر 01 1:38
😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
😘🥰
مامان صدرامامان صدرا
5 مهر 01 18:35
ای جانم صدرای منم بسختی رفت مدرسه ولی بعد گذشت چند روز عادت میکنن 😘😘😘
مامان مریم
پاسخ
آرمان هم کم کم عادت کرد ! 😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد