بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

اسمورفی ها !

1401/7/8 11:04
نویسنده : مامان مریم
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم دلم خوبی قشنگم ؟ دلم برات یه ذره شده. دختر شروع سال تحصیلی مبارکت باشه ایشالا امسال برات سال خوبی باشه  و من شاهد رشد و بزرگ شدن و یادگرفتن های تو باشم. البته از دور !  این روزا به خاطر اخبار ایران خیلی دل و دمق نداشتم و اینجا نیومدم ! شرمنده زیبای دوست داشتنی من ! دوستت دارم مثل همیشه و نگرانت هستم مثل همیشه ... عزیزم این عکس ها مربوط میشه به هفته پیش و مرکز شهر بروکسل. اون حوالی چرخی زدیم بعد باران بارید برگشتیم خونه !😜 آرمان هم مثل همیشه در حال شیطنت و پیش بردن خواسته هاش ! یه گذری بود که سقفش رو نقاشی کرده بودند نقاشی اسمورفی ها. و آرمان گیر داده من... من عکس بگیرم من فیلم بردارم وایسید بخندید من ازتون عکس بگیرم و از این بازی هم سیر نمیشد ! 🤪 خلاصه همه کار کرد آخرش هم با گریه از اونجا اومد بیرون ! 

راستی اسمورفی ها اصالتا ! بلژیکی هستند و اینجا بهشون میگن اشتورونف 😊 schtroumpf 

پسندها (4)

نظرات (2)

♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 مهر 01 1:39
چه جالب اونجا خونه دارید؟
مامان دینامامان دینا
2 آبان 01 1:38
😍😍😘😘خوش اخلاق خاله. دلمون برات یه ذره شده. قربونت برم
مامان مریم
پاسخ
🥰🥰خدا نکنه 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد