بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

کلاس آرمان

1401/7/16 16:24
نویسنده : مامان مریم
327 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش توی کلاس آرمان تولد یکی از بچه ها بود. تولد دختری به نام ایزابل. معلمشون چند تا عکس از بچه ها گرفته بود هیچ کدوم خوب نبود ! فقط این عکس یه ذره قابل قبول بود ! کلا بلد نیست عکس بگیره 😜 

و آرمان کوچولوی ما ته کلاس نشسته، یه پسر کنارش هست که میگه اسمش باتیس ! ظاهرا باهاش دوست شده با هم بازی می‌کنند و کنار هم میشینن. فکر کنم  اسمش این نیست و آرمان اینجور میگه‌. مثل بقیه کلمه ها که واسه خودش می‌سازه 😜

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان آیسلمامان آیسل
16 مهر 01 23:45
خیلی از کلاسشون خوشم اومد❤️
مامان مریم
پاسخ
مرسی 😊
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
21 مهر 01 18:57
شما کجا زندگی میکنین چه جالبه اینجا
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم  برکسل 😊
مامان دینامامان دینا
2 آبان 01 1:36
😍😍😘😘جیگرشو 
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 آبان 01 12:59
خیلی جذابه میتونم بدونم چطور مهاجرت کردین شرایط مهاجرت به اونجا دشوار نبود  یعنی چه مدتی طول کشید که اقامت بگیرید و اینا من و خانوادم قصد مهاجرت داریم و دنبال بهترین کشور ها برای مهاجرت میگیردیم اونجا راحت کار پیدا کردید؟
♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫♫ღP͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞n͟͟͟͞͞͞i͟͟͟͞͞͞s͟͟͟͞͞͞a͟͟͟͞͞͞ღ♫
15 آبان 01 13:00
اونجا به چه زبانی صحبت میکنن اگر خیلی  خصوصی هستش من اجباری ندارم اگر هم نمیخواید داخل اینجا بگید تلگراف هم میتونیم ارتباط داشته باشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد