بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

مینی خوردن آرمان !

1401/8/10 13:22
نویسنده : مامان مریم
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها ! من برگشتم با یه سری عکسای جدید ! 😊🥰😍

راستی چرا وبلاگ باز نمیشد کلی غصه خوردم که  نمیتونم عکسام رو به باران نشون بدم😒

باران قشنگ دورت بگردم مامان 😘😘😘😘😘😘 

دیشب من و آرمان دوتایی با هم رفتیم خرید ! 🥖🍆🍑🥦🥬🌶 از اینا خریدم !

بعد از خرید آرمان ماشین بازی کرد و بعدش مینی(سیب زمینی سرخ کرده) خورد 🍟

اصلا هم همکاری نمیکنه واسه عکس گرفتن ! این دو تا رو هم  از بین ۳۰۰ تا عکس تونستم سالم در بیارم همشون کج و کوله و تار بودند ! 😝

پسندها (3)

نظرات (2)

سایهسایه
10 آبان 01 15:17
خاله مریم جون برگشتید دیشب تازه میگفتم چرا نیستید وای چه خوشحال شدم اومدید😃😃😃
آرمان خانو محکم ماچش کنید از طرف من😄
 
مامان مریم
پاسخ
😊🥰عزیزم ممنونم از لطفت 😘
Ari:>Ari:>
11 آبان 01 19:42
شما کجا زندگی می کنید خاله☺️؟
مامان مریم
پاسخ
بلژیک عزیزم 😊
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد