بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

عکس های کج و کوله !

1401/8/20 2:16
نویسنده : مامان مریم
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز قشنگم 🥰❤😍 هر چی عکس تو موبایلم بود رو اینجا گذاشتم ! البته که همش کج و کوله ست خودم میدونم ! 🤪 ولی خب خودت میدونی که آرمان تو عکس اصلا همکاری نمیکنه ! 

اینجا آلدی هست فروشگاه زنجیره ای که ما ازش خرید میکنیم و آرمان هم مشغول بازی بود که موفق شدم این دو تا عکس رو بگیرم 

اینجا مک دونالد هست با کژال و کیا سام و مامانش اومده بودیم اینجا ( دوستای آرمان ) و من موفق شدم فقط این یه دونه عکس رو بگیرم!

اینجا هم ایکیا هست حدود یه ماه پیش رفته بودیم. اینجا قسمت فرش بود که اغلبشون ایرانی بود. گبه و گلیم خودمون! 

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان دینامامان دینا
3 آذر 01 16:08
قربونت برم من خاله 😘😘
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون 🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد