بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

هالووین ۲۰۲۲

1401/8/16 1:33
نویسنده : مامان مریم
897 بازدید
اشتراک گذاری

اینم از هالووین  2022 , امسال چند بار شام با تم هالووین داشتیم. بلاخره امروز همه وسایل اش رو جمع کردیم و خونه به حالت عادی برگشت. تا در سال آینده به امید خدا دوباره بساط هالووین رو باز کنیم ....با تمام وجودم آرزو میکنم سال آینده باران هم درکنارمون باشه .🙏🙏🙏🙏

پسندها (5)

نظرات (2)

MielMiel
19 آبان 01 0:09
آخی آرمان کوچولوی نازنین
مریم جان من یه سوال دارم از شما، چطور فرانسوی یاد گرفتین، فکر میکنم ۵ سال باشه که مهاجرت کردید قبل از اون شما بلد بودین یا در طی پروسه مهاجرت یاد گرفتید ؟
و اینکه چطور اقامت بلژیک رو گرفتید به تابعیت از همسرتون؟؟
واقعااا ممنون میشم ازتون جواب بدید خیلی بهم کمک می&zwnjکنه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ببخشید سوال زیاد پرسیدم
مامان مریم
پاسخ
عزیزم کلاس آموزش زبان فرانسه میرم. قبل از مهاجرت فرانسوی بلد نبودم.و یادگیری زبان فرانسه خیلی سخت هست. من هنوزم دارم زبان می خونم !
بله من از تابعیت همسرم اقامت گرفتم .😊
مامان دینامامان دینا
3 آذر 01 16:09
به به چه کردی مریم 😍
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم 🥰
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد