بارانباران، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
آرمانآرمان، تا این لحظه: 4 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

قطره باران

باران ببار که من تشنه باریدنت هستم...

حس مادری

1391/11/20 1:26
نویسنده : مامان مریم
690 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم  کمتر از یک ماه مونده به تولدت.

 

دو سال گذشت. اون روز ها فکر میکردم تو پا به دنیای سیاهی میذاری و به خاطر این موضوع همیشه خودم رو سرزنش میکردم.ناراحت و غمگین، نا امید و نگران بودم. چقدر اشتباه میکردم...

وجود تو سراسر رحمت است وبخشش. تو به زندگیم روح دادی.تو منو از سیاهی بیرون کشیدی.تو زیباترین احساس رو به من دادی.من معنای واقعی عشق رو تو وجود تو تجربه کردم. 

محبت میکنم بی دریغ. تا اخر دنیا عاشقت میمونم بدون توقع. هیچ چشم داشتی ندارم. تمام لحظات زندگیم رو در اختیار تو گذاشتم.بدون غرور عاشقتم. تو رو به خاطر خودت دوست دارم.شب و روز در خدمت تو ام. از وقتی اومدی خودم رو فراموش کردم. تو همه زندگیم  شدی.

من خودم رو در وجود تو میبینم.وتو این اجازه رو به من میدی که من فقط عشق بورزم. می تونم حس خدایی رو تجربه کنم.با وجود تو خدا رو بیشتر میفهمم. همه ی این ها یعنی حس مادری. تو این حس رو به من دادی. ازت ممنونم دخترم.

خدایا به خاطر وجودش تا اخر دنیا شکرگزار تو هستم. از این که این فرصت رو به من دادی که من این محبت رو تجربه کنم  و از سیاهی غم بیرون بیام و این عشق بزرگ رو نثار کنم ، سپاسگزارم.

 

g

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مانلی مادر باران
24 بهمن 91 0:29
سلام ماشالا دختر شما هم خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه





ممنونم عزیزم لطف دارید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به قطره باران می باشد